Globalny startup AI w Polsce
– tak czy nie?

Globalny startup AI w Polsce
– tak czy nie?

Dzięki nagraniom, dowiesz się

Jakie są zaletywady budowania
start-upu
w Polsce i na bardziej
dojrzałych rynkach?

Czy polskie start-upy
„skazane” na
opuszczenie
naszego kraju?

Czy budując start-up w obszarze AI trzeba planować globalną ekspansję, czy można być mocnym lokalnym graczem?

Jakie są zalety i wady budowania start-upu w Polsce i na bardziej dojrzałych rynkach?

Czy polskie start-upy są „skazane” na opuszczenie naszego kraju?

Czy budując start-up w obszarze AI trzeba planować globalną ekspansję, czy można być mocnym lokalnym graczem?

Czy można zbudować start-up AI w Polsce?

Z jednej strony: Polacy na studiach wygrywają olimpiady matematyczne i informatyczne, następnie można ich znaleźć na wysokich stanowiskach czołowych globalnych firm z obszaru sztucznej inteligencji czy big data. Polskie nazwiska pojawiają się wśród współzałożycieli, jednych z pierwszych pracowników, czy kluczowych stanowisk technologicznych takich firm jak Snowflake, OpenAI czy SpaceX.

Ale dlaczego tak niewiele start-upów z Polski przebija się na światowy rynek? Dlaczego część z nich Polacy budują nie w Warszawie, Krakowie czy Trójmieście, ale w Londynie, Nowym Jorku czy San Francisco?

Postanowiliśmy zaprosić praktyków, którzy współtworzą lub inwestują w start-upy, żeby porozmawiać, czy można zbudować start-up AI w Polsce. Dlaczego globalne firmy otwierają w Polsce swoje centra R&D, chwaląc zaangażowanych i zdolnych pracowników, a polskie start-upy uciekają do innych krajów uważając, że kilka tysięcy kilometrów dalej są lepsze warunki do budowy biznesu?

W webinarze wzięli udział:

Agenda

Prezentacja
Panel dyskusyjny: globalny startup AI w Polsce – tak czy nie?
CEO
Czysta3.vc
Director of Business Development
Evention
Chief Growth Officer
SEOwind
Współzałożyciel i Dyrektor Techniczny
AI Clearing

Dołącz i obejrzyj nagrania webinaru!

"*" oznacza pola wymagane

Regulamin*
Politya prywatności*
Zgoda marketing

* zgoda wymagana dla przyjęcia zgłoszenia udziału ** w tym marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług (lista Partnerów dostępna w zakładce Organizacje - nie dotyczy Patronów Społecznościowych, Patronów Medialnych oraz Patronów Merytorycznych)

ORGANIZATOR