Tadeusz Żórawski
Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, reklamy, e-commerce, nowych technologii, strategii i badań konsumenckich.
Ma 30 lat doświadczenia pracy w branży reklamowej; m.in. jako prezes zarządu domu mediowego Universal McCann, dyrektor zarządzający domu mediowego PHD Poland, globalny dyrektor strategiczny eCommerce agencji Molecular Worldwide, COO/CMO holdingu XXII Ventures. Mentor, coach i doradca. Twórca działalności SmartHuman, consultingu i networkingu dla firm zainteresowanych wdrożeniem nowych technologii.
Pracował m.in. dla firm takich jak Microsoft, MasterCard, Nestlé, General Motors, Polkomtel, Gillette, Coca-Cola, Onet.pl, Goodyear Group Poland, GlaxoSmithKline, Polpharma, Boehringer Ingelheim, PLL LOT, allegro.pl, PKO Bank Polski, Bakoma, Jutrzenka Colian, Showmax, Perfetti van Melle, Deutsche Bank, Mars Petfood, Bacardi i Essity.
Był doradcą strategicznym w programie Omnichannel firmy The Heart, gdzie łączył się start-upy z korporacjami. Wielokrotny mówca na konferencjach poświęconych nowym trendom w marketingu, w Polsce i z granicą (w Grecji, Turcji, Indiach, Hiszpanii i Portugalii).
Zdobywca nagrody Leadership Award for Contribution to Market Research World Marketing Congress 2014, nagród Effie, Mixx, Media Trendy i innych. Wykładowca w instytucjach zajmujących się szkoleniami kadry menedżerskiej, zarządczej i marketingowej, m.in. Questus (akredytowane centrum Chartered Institute of Marketing), ICAN (instytut założony przez wydawcę Harvard Business Review Poland), Szkoły Mistrzów Reklamy działającej przy Akademii Leona Koźmińskiego, firmą House of Skills. Certyfikowany trener programu DIMAQ prowadzonego przez IAB Polska, posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional.
Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej (m.in. Nowy Marketing, Marketing w Praktyce, Brief, Magazyn Online Marketing).