Jakub Gruszczyński
Jakub to doświadczony zawodowiec z ponad 15-letnim doświadczeniem w dziedzinie badania Internetu. Ukończył Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia doktoranckie w Kolegium Gospodarki Światowej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Przez ostatnie 10 lat Jakub pełni kluczową rolę w zespole eStoreBrands na stanowisku Chief Science Officer. Nie tylko wspierał firmy w wyciąganiu cennych wniosków i opracowywaniu strategii biznesowych na podstawie danych z badań internetowych, ale także aktywnie angażował się w wdrażanie innowacyjnych rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji oraz uczenia maszynowego.
Jakub jest również współodpowiedzialny za tworzenie i rozwijanie standardów pomiaru audytorium stron internetowych i aplikacji internetowych w Polsce jako członek Stałego Zespołu Metodycznego w Polskich Badaniach Internetu (PBI).
Poza pracą, Jakub oddaje się swojej pasji do świata Lego. Jest również fanem komiksów i ich kolekcjonerem. Prywatnie, dumny tata dwóch wspaniałych córek.