FAQ - AI Summit Poland
O konferencji
Konferencja AI Summit Poland jest skierowana do ograniczonego kręgu Użytkowników: praktyków biznesu i liderów cyfryzacji, ekspertów od technologii, a także naukowców i przedstawicieli instytucji, od których zależy dalszy rozwój i wykorzystanie AI w Polsce.
Konferencja odbędzie się w dniach 14-15 października w Warszawie w Centrum Konferencyjnym Legii Warszawa. Szczegóły lokalizacji znajdują się tutaj - https://aisummitpoland.pl/lokalizacja/
Do udziału w AI Summit Poland zapraszamy przedstawicieli kadry zarządzającej, managerów i ekspertów, praktyków biznesu i liderów cyfryzacji, ekspertów od technologii, a także naukowców i przedstawicieli instytucji, od których zależy dalszy rozwój i wykorzystanie AI w Polsce.
Wszystkich partnerów konferencji można sprawdzić na stronie - https://aisummitpoland.pl/organizatorzy/
Agenda konferencji znajduje się tutaj - https://aisummitpoland.pl/agenda/
Sesje dyskusji roundtables to najbardziej praktyczna część konferencji. Odbywają się one przy okrągłych stołach i poruszają kilkanaście różnych tematów pod moderacją najlepszych specjalistów z branży. Prace polegają na dyskusji oraz wymianie doświadczeń wśród uczestników grupy. Efektem prac są spisane przez moderatora wnioski i wypracowane rozwiązania dla poruszanego tematu.
Istnieje kilka możliwości dołączenia do grona prelegentów konferencji. Jedną z nich jest udział w Call For Presentations, gdzie można zgłosić swój temat. Inną ścieżką, jest dołączenie firmy do grona partnerów których pakiet obejmuje udział przedstawiciela w agendzie. Pomysł oraz opis tematu można również przesłać bezpośrednio do Dyrektora Programowego konferencji - Krzysztof Piątek [email protected]
Bilety
Rejestracja i akceptacja zgłoszenia gwarantuje udział w konferencji oraz wszystkich dodatkowych aktywnościach, w tym warsztatach. W bilecie otrzymają Państwo również pełne wyżywienie oraz dostęp do materiałów po konferencji.
Z udziału można zrezygnować maksymalnie w terminie do 7 dni przed konferencją. Po tym czasie nie będzie to możliwe.
W przypadku późniejszej rezygnacji lub niepojawieniu się na konferencji, należy uiścić pełną opłatę za uczestnictwo z uwagi na koszty logistyczne organizatora. W celu formalnego zgłoszenia rezygnacji prosimy o przesłanie odpowiedniego powiadomienia drogą mailową na adres [email protected].
Tak, oczywiście! Bilet można przekazać w ramach swojej organizacji, kontaktując się bezpośrednio z opiekunem uczestników - Karoliną Szymkiewicz [email protected]
Każda osoba po rejestracji i akceptacji swojego udziału staje się uczestnikiem konferencji. Nie wysyłamy biletów w formie fizycznej. W trakcie przygotowań do konferencji, otrzymają Państwo wszelkie niezbędne informacje, a w ostatnich dniach wyślemy kod kreskowy dzięki któremu sprawnie odbiorą Państwo swój identyfikator konferencyjny. W przypadku braku kontaktu z naszej strony, prosimy o zgłoszenie, ponieważ może być to efektem błędnie podanego adresu email.
Nie, każde zgłoszenie musi zostać przeprocesowane przez formularz dostępny na stronie https://aisummitpoland.pl/rejestracja/. Wszelkie dodatkowe informacje lub ustalenia można dodać w polu "Chcę dodać uwagi do faktury" lub za pośrednictwem maila.
Tak, bilet obejmuje wszelkie aktywności które oferujemy w Agendzie - https://aisummitpoland.pl/agenda/- w tym spotkanie wieczorne. 🙂
No pewnie! W przypadku płatnych zgłoszeń faktury VAT wysyłamy niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty, więc w zależności od tego kiedy do nas trafi, zostanie wysłana przed konferencją lub już po niej.
Informacje organizacyjne
Tak, podczas konferencji będziemy utrwalać większość wystąpień, które następnie udostępnimy uczestnikom konferencji w terminie do 14 dni po wydarzeniu, informując o ich dostępności stosownym mailem.
Tak, po konferencji wszyscy obecni uczestnicy otrzymają drogą mailową certyfikat z punktami CPE.
Prosimy o kontakt w tej kwestii z Karoliną Szymkiewicz [email protected]
Prosimy o kontakt w tej kwestii z Karoliną Szymkiewicz [email protected]
Dostawcy usług
Ofertę współpracy partnerskiej można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Janem Kowalskim - [email protected]
Szczegółowe warunki oraz terminy związane z uczestnictwem w konferencji uzyskać można bezpośrednio u Jana Kowalskiego - [email protected]
Dla przedstawicieli firm konsultingowych oraz IT, udział w konferencji jest płatny 3 900 PLN netto (istnieje limit miejsc).
Konferencja AI Summit Poland jest skierowana do ograniczonego kręgu Użytkowników: praktyków biznesu i liderów cyfryzacji, ekspertów od technologii, a także naukowców i przedstawicieli instytucji, od których zależy dalszy rozwój i wykorzystanie AI w Polsce.
Spotkania one-2-one to idealna forma nawiązywania relacji biznesowych. Jako organizatorzy konferencji dedykujemy konkretną osobę, która na podstawie Państwa wskazań zaaranżuje i postara się umówić dla Państwa spotkania, które podczas konferencji lub po niej jako follow-up online, będą wspierane przez dedykowany zespół Evention.
Tak, oczywiście :). Opiekun na każdym etapie współpracy będzie wspierał i przeprowadzał przez wszystkie etapy udziału w konferencji.